pondělí 27. října 2014

Dýňový Halloween - trocha inspirace

Protože se konec měsíce října rychle blíží, je na čase přemýšlet nad tím, jakým způsobem letos nazdobíte či vydlabete svou halloweenskou dýni. 

Halloween je původně anglosaským svátkem, ale velice rychle se zabydlel i u nás. Řekněte sami, kdo by si nechtěl jinak často smutný podzim zpříjemnit zábavou spojenou s vyřezáváním dýní a rozzářit ho jejich překrásnými barvami? Občas mám také pocit, že tento svátek v Čechách částečně nahradil dříve oblíbené lampionové průvody (což je podle mne velká škoda). 
Nevím, jak vám, ale mě osobně každoročně vrtá hlavou, jak vytvořit krásnou a originální dýňovou lampu anglicky zvanou jack-o'-lantern... Vždycky nakonec skončím s úplnou klasikou - rozesmátým strašidelným obličejem. Pokaždé ale při dlabání prožívám trochu té zapomenuté dětské radosti. Nadšení se ještě zvětší, jakmile se setmí a lampa se rozzáří světlem svíčky.


Jelikož se toho ovšem dá z dýní udělat mnohem více, mám pro vás trochu inspirace, kterou jsem načerpala na jedné ze zahradnických výstav zde ve Francii. Zkuste letos, kromě klasického strašáka vytvořit i něco jiného... 
Dýně, jako kočár pro Popelku či jako stylový doplněk? Proč ne!

Happy Halloween!
Letos je v módě kombinace lososové a zelené barvy ;-)

I dýně může být sexy...

Dýně jako kočár pro Popelku? Proč ne!

Happy Halloween!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat