čtvrtek 8. května 2014

Vítám vás na mém blogu Rostliny sro

Tak právě začínám!
Rozhodla jsem se psát tento blog, protože miluji rostliny a vše okolo nich, protože psaní o nich mi přináší radost. Dlouhých deset let jsem pracovala v Pražské botanické zahradě v Troji, mám zkušenost s vedením dotazové služby, správou webu a facebooku. Od letošního roku jsem na 100% na mateřské dovolené, nicméně psaní o rostlinách se stalo mým koníčkem a chybělo mi natolik, že jsem se rozhodla založit si vlastní FB stránku Rostliny sro (Facebook Rostliny sro) a nyní také blog.
Ráda bych zde publikovala své články o rostlinách, informace o různých botanických akcích a novinkách, rady a tipy pro pěstitele a mnoho dalšího... Samozřejmě uvítám vaše připomínky, dotazy a poznámky.
Doufám, že se vám můj blog bude líbit. 
Děkuji, 

Klára

Rostliny sro


Žádné komentáře:

Okomentovat